- Odstranit tento produkt z oblíbených.
- Přidat tento produkt k oblíbeným.
- Poslat přátelům
- Tisk
Kategorie
Kanál RSS
Nebyl přidán žádný RSS kanál
Nová verze konverzního setu pro přestavbu na elektropohon.Obsahuje nový, ultra lehký elektromotor 36V/250W, kterému sekunduje špičková řídící jednotka se sinusovým průběhem signálu, doplněná o velice citlivý příšlapový senzor a spojená s ovladači na řidítkách (displej, brzdové páky) sdruženou vodotěsnou kebeláží. Lze namontovat i akcelerační páčku (součástí).
Řídící jednotka typu Sin-wave posunuje požitek z jízdy zase o stupeň výše. Chod motoru je kultivovanější a tišší, zátah příšlapu (regulovatelného) je plynulejší. Sínusový signál řídí motor efektivněji, motor se méně zahřívá a dojezd na stejnou kapacitu akumulátoru je o něco vyšší.
Standardně je ke kitu dodávaný základní LED displej 790 s funkcí zapnutí systému, indikace stavu akumulátoru, volbou síly přípomoci PAS (3 stupně) a tlačítkem pro rozjezd motoru do 6km/h.
Za příplatek je však možné dodat také s pokročilým LCD displejem Kingmeter KM-5S, který jednak nahradí klasický cyklo rychloměr, ale zobrazuje další zajímavé informace (např. aktuální příkon do motoru) a přes jeho menu lze provádět množství úprav nastavení řídící jednotky.
Požadovaný displej si při objednávce lze specifikovat pomoci volby "typ displeje" na kartě tohoto produktu.
Detailnější parametry k řídící jednotce naleznete na její samostatné produktové kartě zde.
Řadou setů Remerx Edition Vám přinášíme vyplepšenou kvalitu výpletu:
- značkové české hliníkové ráfky Remerx s dvojitou stěnou
- speciální vrtání ráfku umožňuje použití robustnějších matiček výpletu s širší stěnou
- používáme pouze kvalitní české dráty z nerez oceli tloušťky 2,3 mm
- výplety jsou od nás před odesláním vycentrované*
- sety balíme do zesíleného kartonu pro bezpečnou přepravu zboží k vám - český papír
* výplet je nutné po několika km jízdy zkontrolovat a drobně dotáhnout, vždy si ještě trochu sedne
POZOR! Nyní s kvalitním zlacený konektorem pro rozpojení motorového kabelu ve standardu!
Parametry motoru:
Magnety: 20 magnetů / 18 slotů / 20 pólů
Točivý moment: 12,1 Nm
Výkon: 250 W
Napětí: 36 V
Průměr: 145 mm
Hmotnost: 2,1 Kg
Barva: černá
Převodovka: ano - planetová
Volnoběžka: ano (motor neklade při jízdě bez elektropohonu žádný odpor)
Specifikace:
Značkový český ráfek Remerx Grand Rock (u 20'' a 24" Grand Hill) s nerezovým výpletem
a s integrovaným 250W bezkartáčovým mini motorem - 36V
Řídící jednotka SinWave 250W/36V
Možnost zadní kotoučové brzdy: ANO (Shimano rozteč 6-díra)
Montážní šířka předního kola: 100mm
Brzdová páčka (2x)
Ovladač plynu - páčkový (pracuje nezávisle na PAS, je součástí, ale nemusí být namontovaný)
LED nebo LCD indikátor stavu baterie na displeji podle zvoleného displeje
Pedal Assist System- nemusí být aktivní - nainstalovaný. (PAS senzor je součástí balení)
Zapínání/vypínání systému na řidítkách
Sada konektorů
Maximální rychlost - až 35 Km/h (LCD displej KM5S umožňuje libovolné rychlostní omezení)
Počet otáček: max. 320 rpm
Dojezd (s příšlapem): 65-75Km (s 10Ah/36V baterií) nebo 70-80 Km (s 12AH/36V baterií) - závisí na terénu, hmotnosti jezdce atd.
Hmotnost kola: 2,9 Kg
Hmotnost balení: 6,3 Kg
Tuto verzi JE možno nainstalovat tak, aby splňovala podmínky pro provoz na pozemních komunikacích.
Set neobsahuje baterii!
Set neobsahuje plášť a duši!
Obsah balení:
1x elektromotor 36V/250W vypletený v požadovaném ráfku
1x řídící jednotka Sin-wave
1x LED displej 810 nebo LCD displej KM-5S (dle volby)
1x PAS senzor s magnetickým kotoučkem
1x sdružená systémová kabeláž
2x brzdová páčka s odpojovači
1x akcelerační páčka
1x rychlostní senzor s magnetem (u verze s KM-5S displejem)
1x sada konektorů pro aku
1x český manuál k řídící jednotce
1x český manuál k vestavbě kitu na kolo
Záruka: 24 měsíců
Tento set může být provozován na pozemních komunikacích v ČR, pokud jsou při montáži a nastavení dodrženy podmínky vyhlášky MD č. č. 341/2014 Sb., přílohy č. 12 část C. Pozor, v ostatních státech EU se mohou podmínky výrazně lišit!
Zatím nebyl přidán žádný komentář. Můžete být první...
Konverzní kit 48V/750W středový motor 8FUN
15 890,00 Kč 15 690,00 Kč
- Kola na elektrokola
- Přestavby na elektrokola
- Středové pohony
- Kokory okr. Přerov elektrokola-přestavby. Golden motor, MagicPie, Evbike.
- Hotová kola jsou krásná, ale to ja tak vše co mohou nabídnout. Přestavba, co se týče jízdy a ceny je vždy mnohem výhodnější.
- POZOR
- Montujeme motory i s vysokým výkonem na sjezdová a horská kola. Otvíráme tak nové obzory všem, kteří jezdí rádi z kopce do kopce!! Testovací jízda zdarma! Samozřejmě nabízíme i běžná elektrokola na cyklostezky a do města.
- Montáž na míru dle požadavků jako jsou rychlost, výkon, dojezd, cena a hlavně spokojenost.
- Téměř u všech sad nastavíme pouhým přepnutím legální výkon.
- Nabízíme velmi kvalitní a vyladěné řídící jednotky s vyšším výkonem..
- Baterie o pouhých 1000,- kč dražší, může být i trojnásobně lepší. Kvalitně postavené e-kolo jezdí a neleží v garáži.
- Když už to má něco stát, ať to stojí za to.
Elektrokolo využijete ve městě třeba k dojíždění do prácea tím hodně ušetřite času peněz a hlavně nervy s parkováním.1000W Magic pie Golden motor. Nejlepší motor za velmi dobrou cenu.
Velmi dobře vyladěné středové pohony přináší dlouhodobou radost. Přijeďte se projet.
Jezdit do práce nebo do školy na kole a přitom se nezapotit ani při šlapání do kopce? To je možné pouze s kolem, které je vybaveno našim elektromotorem. v náboji nebo středovým pohonem.
Služba
Při zakoupení celé přestavbové sady včetně akumulátoru si pro vaše kolo do vzdálenosti 50km dojedeme a po přestavbě zase přivezeme...
Elektrokola aktivně používáme už od roku 2009. Jsme téměř každodenní uživatelé. Vyzkoušeli jsme řadu motorů a baterií různých kapacit v terénu i na silnici. Dokážeme kombinovat a postavit e-bike přesně podle vašich představ. Většinu náhradních dílů máme skladem v prodejně, takže téměř všechny opravy uděláme snad i počkání. Pokud se něco porouchá na novém kole, tak co nejrychleji opravíme nabo zapůjčíme náhradní díl.
Jízda na kole od nás je nikdy nekončící zábava a radost. Naše kola neleží v garáži. Víme co děláme.